ads

Friday, June 5, 2009

BabyIbu Giveaway: leanalittleshop.com


Lately memang banyak contests.ada juga yang tak sempat nak join.actually,ada juga yang ummi no idea nak mengarang.huhu.tapi ummi nak try contest by Baby Ibu sempena birthday anaknya, Ammar dan hadiah di taja oleh leanalittleshop.com
Firstly, thanks to kak nad coz support ummi suh join contest ni..kak nad kate kejap je buat tu :)

my review on leanalittleshop.com. sebenarnya first time ummi bloghop kat leanalittleshop ni rasanya awal bulan lepas.biasalah, ummi kan suka cuci mata.ummi terjumpa kedai online ini di blog ibu dalila dalam shoppinglistnya, jom tengok barang.:)
Masa mula-mula terjumpa kedai online ni.teruja betul!!!.banyak betul pilihan toys dan macam- macm ada! harganya pula berpatutan.Ada puzzle, Baby Edu toys, Wooden toys, Storage box, diaper bag dan macam-macam lagi. ummi rasa kedai online ini memang lengkap sebab pelbagai educational toys dijual.
masa itu, ummi berkenan sangat Alphabet EVA puzzle.memang ummi tengah mencari- cari.nak beli sebagai play mat untuk aufa yang suke bergolek-golek sekarang.tapi sayang, ketika itu leanalittleshop dah kehabisan stok. lately ummi terjumpa juga puzzle ini untuk anak ummi tersayang.bagus alphabet EVA puzzle ni, selain jadi tempat main aufa. Ia dapat juga dapat merangsang minda anak kita dengan warna2 terang dan pelbagai karakter alphabet.
kebanyakan produk leanalittleshop semuanya 'toys for brain'.memang bagus untuk stimulasi minda dan otak anak2.Ia juga tidak membahaya dan merangkumi kesesuaian usia anak- anak.


Seperti biasa, ummi setuju books is a perfect gift to our kids. aufa belum ada cloth book.semuanya board book.ummi berkenan dengan cloth book ini.dan ramai juga dah beli dan memberi komen positif tentang buku first thing first ini.
ummi berkenan juga dengan finger puppets or hand puppets. Ia dapat merangsang imaginasi dan sentuhan bayi. ia juga boleh di jadikan aktiviti bermain bermain bayi.selain dapat membina perkembangan komunikasinya bila kita bercakap atau berlakon dengan puppets ni.tentu seronok!
Akhir sekali, Toy Phone ini pun nampak menarik.aufa sangat suka main Hp ummi.apa agaknya reaksi aufa bila ada Hp sendiri ye? hehehe.yang pasti semua activity toys di leanalittleshop.com
boleh merangsang deria bayi sambil bermain. Selepas ini, boleh ummi just shopping toys aufa kat sini.memang senang, just go online!InsyaAllah...tunggu aufa boring main toys dia dulu :)
OK.DONE! YEY!
Seperti biasa, setiap contest pasti ada syarat-syarat yang perlu dipatuhi. Syarat2nya adalah seperti berikut:
Add BabyIbu di blogroll/bloglist anda.
Membuat review mengenai contest ini diblog anda dengan tajuk BabyIbu Giveaway: leanalittleshop.com (jangan lupa link balik ke entri ini).
Dalam entri anda, ceritakan mengenai leanalittleshop.com. Boleh tambah gambar atau sebagainya mengikut kreativiti anda. Entri boleh dalam English atau Malay.
Dalam entri itu pastikan anda mention dan link ke BabyIbu dan leanalittleshop.com (no link back will be disqualified).
Bila dah siap, tinggalkan komen di entri ini beserta dengan email address. Ini penting supaya Ibu tahu anda masuk contest ni. Dan ya..boleh hantar entri sebanyak mana yang anda hendak..hehe..
Pemenang akan dipilih secara random (ya..ini bermakna sesiapa saja boleh menang..walaupun tak pandai mengarang..:P)
p/s: kedai online ni senang.nak kirim hadiah kat sape2 pun boleh.order then terus dorang pos.

1 comment:

nadnye said...

:) nama ku naik juga yea..


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers