ads

Friday, January 28, 2011

My Lil Gardener

Assalammualaikum

Ummi kata saya banyak projek.macam macam projek.ini projek terbaru saya...

Ummi..boleh saya belajar apa yang tiada dalam buku?

Pergilah Sayang...(dah macam iklan kat tv pula)hehe.

Saya budak rajin.Saya tolong Wan siram pokok.

Bukan susah pun kerja ni.Amik air kat baldi ni..

Pastu siram lah.pokok pun haus.Dia pun nak minum air jugak...

Seronoknya siram pokok! Siram lagi.siram lagi..Ummi,jangan lah kacau saya..

Lepas siram,mangkuk jadi topi pulak.baru bergaya!

Aufa! masuk...dah dah..kotor bekas tu,dia boleh pakai pulak..Jom masuk mandi!! Melambung bil air umah wan kang.byk dah main air tu...(pot pet pot pet)...

alamak, ummi dah panggil saya.Bye semua.Happy Holiday everyone..muah!!



9 comments:

Nadiah Sidek said...

dgn dia sekali disiramnya..hehe..

kakyong said...

aufa siap pakai lawa2 nak sirap pokok.. aliya, pakai CD jer... seksi, pastu terus dgn CD dia sekali basah kuyup..

Ummi Salsabila said...

Kak nad : abis kuyup Jdnya.smbil siram sambil main air...

Kak yong : haha.xde maknanya siram pokok pki lawa2. Kat umah dia pun pki pampers je..

Ni pki dress sbb baru balik from wedding.singgah Rumah abi's mom jap.terus buat projek dia..hehe.

Intan said...

Cute nya last picca aufa ngan mangkuk atas kepala tu! Lama tak tgk dia :)

Habis basah ye sayang baju gaun tantek tu :D

♥MAMASYAZA♥ said...

rajinnye kakak cumel siram pokok, kerrr main air yg lebihhh...hehehe

NURUL IZZA said...

ish ish..bersungguh menyiram tuh.
muka aufa dh mcm makcik diala.. sebijik!

Ummi Eisya said...

Rajin aufa..tiru sape la ni..cute je pic yang last tu..

Momma Mia said...

alahai rajinnya dia... cantiknya baju g siram baju.. hehehe
geram la tengok sufa nihhh

ibu_Arifa said...

rajinnyer..cantiknyer tukang siram pokok umah nenek ni..cam model dah tu.