ads

Monday, April 19, 2010

Harapan tanpa suara

Semalam first time ummi tengok video clip ni.meruntun jiwa.menitis air mata.terasa pedih dan tersiat-siat.manusia sudah tidak berperikemanusiaan.tidak berhati perut.lagu harapan tanpa suara ni sempena kempen kami prihatin masalah pembuangan bayi yang semakin berlarutan.






p/s: banyak kes buang bayi.maknanya banyak masalah sosial dikalangan rakyat malaysia.

11 comments:

NURUL IZZA said...

akak...lama betul xsinggah .rindu pulak =)

bak kata hassan din = sebenarnya manusia skg byk melahirkan BINATANG. sebab tu binatang suka buang anak. kalau betul binatang pun syg tau kt anak.sedih sgt tgk video ni.

dulu lepas kwin, ssh betul nk dpt Iman sorg ni. jadi skg ni mmg jaga betul.org rmi xde anak, yg ade anak suka hati pulak dibuang. memang berperikebinatangan betul kan?apala dosa bayi secomel dan sekecil itu.huhu

ezan said...

ezan pun baru 1st time tgk.. sedihnya.. xpaham la hati manusia yang xpk ni.. :((

yatie chomeyl said...

speechless :(

Momma Mia said...

Ya Allah jauhkanlah anak2 kita dr terjebak dgn segala masalah sosial ni & hindari kes buang bayi ni. Nauzubillah... mintak dijauhkan. AMin

MeL MikaiL said...

sedih sgt :(

ummiaisyah said...

Salam perkenaln,

Bila akal dikuasai nafsu camni lah jadinye..

P/s: takutnye tgk perut ummi salsabila..macam dah tak sabar 'yang dalam tu' nak kuar kan..hopefully sume nya selamat..

Farah Ikin said...

salam...
mmg tak sanggup nak tgk video tu...menitiskan airmata nanti..mmg tak saanggup..kesian pada bayi yg tak berdosa itu...

fizamior said...

sangat tidak berhati perut......

Nadiah Sidek said...

ni la natijah dpd zina. yg jd mangsanya anak2 kecil tu :(

Ummi Salsabila said...

izza>> rindu izza gak..:)

btol2.rmi org lagi ssh nak dpt bby.usaha mcm2 kaedah nk dptkan bby.ni sng2 je buang.bunuh baby.kejam2..

ezan,yatie & mel>> sedih kan tgk video tu.geram pun ada.

momma mia>> amin..smg dijauhkan perkara terkutuk ni dr kita semua dan keturunan kita..

Ummi Salsabila said...

ummiaisyah>>slm kenal too..:)
sume ni kerana nafsu serakah..

p/s:peyot ni mmg mkin bulat.husband kata mcm belon nak meletop.seram jek.hehe.

Farah Ikin>> mmg tak sanggup.sedih lg baca liriknya...

fizamior>> sgt kejam kan..

Natijah>> mrk dah buat zina,kemudian buat dosa dgn mbunuh lg.Ya Allah..