ads

Saturday, May 21, 2011

Kami sudah pulang!

Salam Sayang semua.

Alhamdulillah kami sudah selamat sampai di rumah malam tadi.Alhamdulillah percutian selama seminggu di sabah berjalan dengan baik -baik saja.We love sabah so much!! Semuanya indah.Subhanallah indah sungguh ciptaan Allah.Cuma Allah uji kami di akhir percutian.Satu luggage kami belum sampai.Mungkin termasuk ke flight lain.Luggage paling besar,paling banyak baju ummi dan anak-anak.Banyak baju kotor lah.Hehe.

Pengalaman pertama anak-anak mengembara beribu batu Alhamdulillah mereka sihat-sihat saja.Gembira lihat anak-anak gembira bercuti juga.Aufa lah paling seronok.Adam masih belum mengerti kan.Puas hati dengan percutian kali ini.Dapat pergi ke banyak tempat.Puas menikmati makanan laut yang segar.Shopping sepuasnya barangan hasil tempatan Sabah juga tak dilupakan.Alhamdulillah,Syukur pada Allah SWT kerana memberi segala rezeki dan nikmat.

Terima Kasih pada yang berkongsi tempat tempat menarik untuk dikunjungi di Sabah.Seronok bila ada yang mahu berkongsi.Terima kasih juga pada yang berkunjung ke sini walaupun sunyi sepi.Ada juga yang mengikuti kami di facebook.Hehe.Maaf lama tak blogwalking ke blog korang.Will do as soon possible.Thanks kepada yang wish birthday Adam last week. Terima kasih atas kasih sayang dan ingatan aunties semua! Takkan lupa.Hehe.

Dah puas berjalan.Lepas ni duduk diam-diam kat rumah yer.Boleh percaya ke? Haha.Selepas ini back to normal life.Kembali memasak especiallynya.Hehehe.Cerita percutian will update after this.Ok,will visit korang as soon as possible.:)

6 comments:

myimanhyekal said...

napa xbgtau nak dtg sabah...klu x blh jumpa..:)

Ummi Salsabila said...

Ala..tak tahu Awk org sana...ruginya seminggu sy kat sana...

Unknown said...

bestnya, 1 minggu bercuti.. dpt tgk tempat orang... :)


n3 terbaru kakyong
Menang strawberry white coffee GA Eyriqazz@GTO
NOra Elena–review episod 3
Aliya boleh tulis dengan betul

Nadiah Sidek said...

welcome home! dulu akk honeymoon kat sabah tapi tak rasa best sgt sbb akak duk moody je (pregnant!). hihi..

ibu MZW @ farah idayu said...

bestnye pi bercuti di sabah..nnt leh share experience di sana ye ;)

Ummi Salsabila said...

kak yong : hihi.Alhamdulillah.ala,tgk2 tmpt org dlm malaysia je..hehe.

kak nad : thanks sis.oh yeke,tak dpt lah enjoy sgt eh kalo mabuk kan?

fara : ok,insy..will do :)


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers