ads

Saturday, May 14, 2011

Antara Blog,Facebook dan Twitter

Salam Sayang semua,

Blog,

Saya mula blogging sejak awal 2009.Pada mulanya saya menulis menggunakan hosting blogstarz.Kemudian terjebak menulis di blogger pula.Kini blogstarz telah pun berkubur. Blog "The Beauty In Everyday Life" ini masih ada.Cuma saya sudah jarang dapat menulis dengan kerap seperti sebelum ini.Maklum lah.Dah anak dua.Sibuk-sibuk.Alasan tipikal! Hahaha. Saya masih suka menulis.Tidak tahu sampai bila.Mungkin selagi ada nyawa yang dikurniakanNya.InsyaAllah.Selalunya saya suka ceritakan tentang anak-anak disini.Tapi dalam masa yang sama harap dapat berkongsi apa-apa informasi bermanfaat dengan semua pembaca.Eceh! macam ramai je yang baca.Haha.Anyway,Thanks to all readers,pengomen entry-entry saya.Saya hargai anda! Mahupun silent reader blog ini.Terima kasih.Sharing is caring!


Facebook,

Saya suka juga facebook saya.Suka update status.Saya suka live update menggunakannnya.Contohnya,kalau ke mana-mana boleh terus check in tempat kita berada.Boleh tag kita dengan siapa.Selalunya bila holiday,outing atau shopping saya update di facebook .Jalan-jalan cari makan atau kongsi restoran yang sedap pun sama jika sempat.Faham-faham sajalah sebab Adam tengah melasak.Sekarang susah nak jadi papparazi.Dengan anak-anak je dah penuh tangan.Banyak bagasi saya.Kekurangan masa juga untuk update di blog seperti dulu.Alasan tipikal lagi.Hehe.Suka juga upload gambar-gambar di  facebook.Suka tengok and like gambar orang jugak.Haha.Di facebook kebanyakkannya orang yang dikenali seperti kawan,family.So,senang keep in touch selalu di situ.:)


Twitter,

Saya join sejak July 2009.Dah lama tapi baru sekarang nak berjinak-jinak.Baru mula jatuh cinta.Tak kenal maka tak cinta kan?Jadi bila belajar-belajar tentang twitter.Best jugak! Boleh borak-borak.Boleh skodeng artis-artis.Hehe.Paling saya suka baca quotes,short info,ayat-ayat falsafah,hadis and quranic verses yang ditweet throughout the day.Jom tweet tweet! Siapa ada twitter, add me.Find me, ummisalsabila. Ok,see you there! :)

P/s: Blog ini bakal bercuti selama seminggu.Saya mula nak pack barang.Jumpa saya di facebook atau twitter ok.Kite live disana ya.:)

6 comments:

mama_iris said...

dah follow ummi...=)

Nadiah Sidek said...

akak takde twitter. belum terbukak hati nak ada twitter. blog & FB pun tak terkejar :p

bestnya nak bercuti lagi! have fun! ;)

SJNathaniel said...

na folo jugak..hehe

Nurul Izza said...

kak raudhah; mmg xde ms kan? kan kan? ms iza sgt pack dgn anak2.hahaha

ada rs nk tutup je blog tu.tgkla mcm mana
huhuh

mamawana said...

Assalam,

Selamat ketemu di blog. di fb di twitter dan di mana2.

Ummi Eisya&Amani said...

blog ada,fb ada..twitter ada,tapi jarang guna..hihi..

pergi holiday ke mana tu..


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers