ads

Monday, June 14, 2010

Sebelum dan Selepas

Salam Sayang,

Jom kita layan gambar adam sebelum dan selepas bercukur kepala.^_^




day 7 - sebelum dicukur kepalanya.bestnya tidur...tenang je.



day 8 - wah! seriusnya muka adam.berkerut- kerut dahi fikir apa tu sayang?


8 comments:

ummumishkah said...

suka tgk muka adam.. matured!
eloklah cukur rambut.. selain sunat dapat buang kotoran di kepala bayi.. segala suruhan Rasulullah SAW mesti ada hikmahnya..

Sitisifir10 said...

Agaknya dia fikir... "Apsal kepala saye dah takde bulu ni???" :) Anyway tahniah dgn kelahiran si chumils

* QaSeh BoNda * said...

bukan bulu la..rambut..ehehe..
adam terkejut..rasa berangin je pale dia..comel..

Farah said...

hihi macam anak cina la adam ni..berkerut2 dahi tu pk ape la agaknye yer.

kakyong said...

sama jer bentuk muka adam dgn kakaknya... sweet..

Ummi Salsabila said...

ummumishkah>> yes sis.betul tu.hikmahnya,besar nnt anak kita senang masuk ilmu dan tak degil.Insy..:)

sitisifir>> haha.so funny..yela kot.dia pelik.:)

Qasehbonda>> terkejut mana pi bulu..eh,rambut lah..hehe

Farah>> ada juga kata adam mcm anak nippon.hehe.

kak yong>> sama yer..ada iras2 kan.

Nadiah Sidek said...

akk tau adam fikir apa.."ummi ni asyik ambil gambar adam je..tak letih ke?" ^^

Ummi Salsabila said...

Nadiah >> haha.kalo boleh tiap2 hari nak amik pic dia.tp skang da letih da.hehe