ads

Thursday, February 24, 2011

Video kesukaan Kakak

Assalammualaikum wbt

Sekarang Aufa ada hobi baru.Turun bawah tengok CD brainy baby.Naik atas suruh bukak komputer.Nak tengok abc dan alif ba ta kat youtube.
Senang ummi nak umpan dia sementara sibuk dengan kerja kita.Hehe.dapatlah ummi buat kerja dengan tenang.Hehe.



Aufa suka sangat tengok video-video from muslim school ni.Comel plak tu.Aufa dah pandai ikut juga.tapi tak dpt semua lagi.



Video ni pun cik kak kecik ni suka. singing alphabet with elmo.comel betul elmo!  :)



Hah,inilah hasilnya.Dah pandai nyanyi ABC!.hehe.

.Tak tengok cartoon dah.Belikan education CD je pasni..Ummi nak tukarlah chanel playhouse disney aufa tu,tukarlah chanel ummi lah.Boleh? hehehe

4 comments:

yatie chomeyl said...

pitching larii la Aufa ehehe

comel je Adam jadi model kat dalam video kakak Aufa :)

Ummi Salsabila said...

Yelah..tone pun tak sama.penghayatan kurang.kena gali lagi.gali lagi..hehe.but ummi still proud of u,dear! ;)

Adam pun nak interprem.

Ummi Eisya said...

alahai..comelnya..cute aufa..dah pandai dah kakak..good job ummi.

Ummi Salsabila said...

ala..aunty fara..aufa pandai nyanyi je..kenal semua alphabets belum lagi..huhu.aufa kena belajar lg ni..