ads

Friday, August 21, 2009

Selamat Berpuasa :)

Iqram Halal House mengucapkan selamat meyambut bulan ramadhan Al Mubarak.InsyaAllah besok, kita akan memasuki bulan yang penuh rahmat, bulan ramadhan.Ahlan Wasahlan. Ramadhan Karim.Selamat menjalani ibadah berpuasa kepada semua muslimin dan muslimat and a blessed Ramadhan to you and the family.Memohon maaf jika saya ada berbuat kesalahan, baik yang tidak di sengaja mahupun yang di sengaja.Semoga bulan puasa ini merupakan yang terbaik untuk kita semua.
klik di gambar untuk lihat lebih jelas



Boleh dapat susu Hi Goat.Susu Tepung Kambing.Susu ini mengandungi banyak khasiat dan memberi tenaga kita di bulan puasa ini.harga hanya rm40.boleh hubungi 019-6502942/ 0193582264.



Puasa dibulan Ramadan merupakan perisai dari melakukan maksiat dan kejahatan, penyelamat dari siksaan api neraka dan pembuka jalan untuk ke syurga. Rasulullah sallallahu ‘alaihi wa-sallam bersabda:

مَنْ آمَنَا بِاللهِ وَبِرَسُوْلِهِ وَاَقَامَ الصَّلاَةِ وَصَامَ رَمَضَانَ كَانَ حَقًّا عَلَى اللهِ اَنْ يُدَخِّلَهُ الْجَنَّةَ.

"Sesiapa yang beriman kepada Allah dan RasulNya, mendirikan solat dan berpuasa di bulan Ramadan, maka adalah satu kebenaran atas Allah memasukkannya ke syurga".[2]


sumber hadis : Hikmah ramadhan

6 comments:

alinalan said...

Slamat berpuasa US.

3740Journal said...

selamat berpuasa..

yatie chomeyl said...

slmt pose gak utk US

ummuabdullahsyaakir said...

Emm dah lma tak minum susu kmbing,last UAS mnm msa Abdullah kena juandis sbb BF dia tu yg kena mnum-yg pure diperah tau..hehe

ummuabdullahsyaakir said...

Buat US sefamily,selamt Berpuasa ye^_^

Kiss utk Aufa tommeey ^_^

Nani~~{@ said...

Salam US,

Besnye sahur n berbuka dgn Aufa comell!
Selamat berpuasa dari nani sekeluarga ye..May U have a blessed Ramadhan:)


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers