ads

Monday, January 5, 2015

Nursing YingYang Jubah & Instant Shawl



Kita ibu-ibu nak juga bergaya bebas (walau syaaaariattt tetap membataskan 🎶 ) Menjaga batasan agama itu satu. Yang kedua pula hendaklah nursing friendly.

Mesti anda belum kenal RISHA. Siapa Risha? Bukan bakal isteri anda, bang. Bakal lubuk isteri anda berbelanja ketika pregnant dan sesudahnya, yes.

RISHA //
"The specialist in nursing & maternity wears you can count on"

Yang terbaru, RISHA ada RAYANNA NURSING DRESS. Iaitu ada zip yang panjang di hadapan (16 inci) dan membolehkan bukaan luas. Anda dapat bergaya, bayi dapat menyusu dengan selesa. Win win situation. 



Nak bergaya pakai shawl.Suami bising, 30 minit tunggu kita melilit. Sudah rapi, anak kecil tarik pula.Jangan pening.RISHA ada INSTANT SHAWL, tak perlu pin, tak perlu lilit.Jahitan kemas, boleh adjust dari saiz S ke XL.RM36 sahaja.Jimat masa! Happily ever after. One happy family at home. 



Begitulah kesan RISHA ke atas keluarga anda 🎷 OMG betul ke ni, babe? Tengok sendirilah, puan-puan. Nak melawa tak boleh malas. Kita mulakan dengan meringan tulang ke @Risha_my.

They have shawls,blouses, tunics, jubah, princess cut dresses and more. Dan pastilah, more to come. Dari saiz S ke saiz XXL.Untuk itu, follow ;

@Risha_my
@Risha_my
@Risha_my

Facebook mereka : Risha Collection.

2 comments:

MOMMYLIN said...

cantiknya instant shawl tu...

Jom cuci mata di blog saya "untuk modern mom"

Unknown said...

Cantiknyaaaaaa boleh cuba ni :)


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers