ads

Thursday, March 28, 2013

Moses basket makeover

Salam Sayang

Sudah masuk 5 minggu saya bersalin.entry ini di dalam draf sejak 28 mac.Blog ini kejung begitu saja.Maaf, saya leka mengulit si kecil,membiasakan rutin sebagai mak anak tiga.

Dan saya masih berpantang, hari ke 37 sudah dan Alhamdulillah saya menikmati cuti rehat Allah beri sepuasnya.

Ingat tak moses basket yang saya beli di ayer hitam 3 tahun lepas? Tak silap tak sampai rm50 saya beli.

Bakul ni banyak berjasa.Anak buah saya pun sempat pakai.

Menang membeli menang memakai

Dan sebelum kelahiran baby,saya nak makeover bakul ini.Maka,beli kain cotton fabrik secara online.Saya minat dengan corak chevron.:)

Disebabkan saya belum pandai menjahit HAHA ibu mertua tolong jahitkan.:)

Dan bakul ini berwajah baru dan ceria.Berbaloi- baloi!







2 comments:

Anonymous said...

salam pn
boleh saya tau pn beli fabrik chevron tu di website mana. saya dah cari hi and low for this kind of fabrik masih tak jumpa.

boleh email terus saya juga
lhunastore@gmail.com

Ummi Salsabila said...

Waalaikumslm
Fabrik ini dari Fabric Fanatic.


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers