ads

Sunday, December 8, 2013

Aunty Aini's Garden Cafe

Aunty Aini's Garden Cafe
Batu 16, Jalan Sepang,
Kampung Chelet,
71800 Nilai,
Negeri Sembilan
Tel: (06) 799 1276
GPS:
N 02" 97. 853'
E 101" 46. 322'
Business Hours:
Mondays – Saturdays: 11.30am – 3.30pm;
5.30pm – 11.30pm. Closed on Sundays.


Assalamualaikum

Al kisahnya kami sudah berapa sampai ke lokasi ini, tapi tak bernasib baik.Tutup.Masa tu nak ke Port Dickson.kalau pergi semata jauh nak makan, tak kuasa jugak hehe

Jadi, jika anda nak bercuti ke port Dickson, boleh masukkan plan singgah makan di restoran ini.Tapi bukan di hari ahad dan cuti umum ya.

Selain nilai 3, restoran ini juga lokasi menarik di nilai. Lokasi di tepi jalan kampung.Tak menghalang dikunjungi ramai orang.

Kami pergi waktu malam, jadi tak berapa nampak keindahan dekorasi restoran, kalau siang mesti cantik.Senibina melayu dan penuh dengan pokok dan bunga. Disediakan juga Surau.Toilet juga.Biasalah anak-anak mesti buat "rombongan" ke toilet.

Kami order masak lemak daging salai, masak lemak tempoyak ikan jenahak, ayam goreng kampung rempah, ulam, telur masin, ikan masin dan sambal belacan.

Masak lemak daging salai - daging sangat lembut.ayam goreng kampung mengejutkan, tak liat, lembut dagingnya.Paling sedap masak lemak tempoyak ikan.Fuh berapi kow betul. Alhamdulillah puas hati. Makan pula dengan ikan masin dan ulam, memang kecur kan.Tambah nasi lagi! 











Terima kasih Mak Cik Aini! Lama mengidam masak tempoyak & gulai daging salai.Alhamdulillah.





No comments:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers