ads

Friday, March 6, 2015

Semua Mak setuju kan dengan video ni?





Video yang menjadi viral.Mendapat berjuta share di facebook.Kenapa?
Satu, budak Elia ni memang adorable sangat! Geram haih
Dua, tengok pekerjaan Elia ni teringat kat anak-anak masing.
Tiga, memang mak-mak semua hadapi benda yang sama macam ni!

Setuju mak-mak? Yang tak setuju bapak je.Dia pun involve dalam parenting.Dia pun penat jugak HAHAHA


2 comments:

tenku butang said...

cutenyaa budak ni.. hahahaha.. ni tologn kemas ke tolong tambah koje ibu? hihihi

tenku butang said...

cutenyaa budak ni.. hahahaha.. ni tologn kemas ke tolong tambah koje ibu? hihihi