ads

Saturday, November 13, 2010

Saya Budak Rajin

Sekarang saya kat rumah nenek.Mak ngah saya nak kawin akhir bulan ni.So,semua tengah busy-busy buat macam2 kerja.saya pun busy jugak.saya dah pandai iron baju tau! hah,sekarang pun dah rajin.bayangkan 10 tahun lagi camne? hahaha.



saya kalau buat kerja memang kusyuk

banyak ni baju nak di iron..


ok,ni yang dah siap ltk tepi sini.tapi ada byk lagi...fuh fuh..



video

p/s: kami tergelak-gelak tgk aufa iron baju for the first time.dia dapat ilmu baru...terhibur tgk aksi dia.:)
Happy weekend all ! Enjoy your weekend!!! Take care..

6 comments:

ezan said...

bagusnya aufa.. kakak yang rajin. lepas ni senang la ummi.. :)

Ummi Eisya said...

hihi..bestnye tgk..dah pandai dah..senang la ummi nanti..ada anak dara leh tolong gosok baju..suka tgk aufa..

MAMASYAZA said...

lepas ni ummi dah tak perlu susah2 iron baju, kakak aufa dah boleh tolong..hehehe

AshAnas said...

rajinnye kakak aufa nak tolong ummi... adik odah nak kawen hujung bulan ni, adik shira plk bln depan... mmg kelam kabut kan... dulu kenduri kita, skrg ni br rasa nk tolong kenduri adik2 plk, hehe...

ibu_Arifa said...

hihihi..comel betul Aufa ni.. bagus lah Auga ni dah rajin tolong ummi...jgn jeles2 lagi dgn adik yer.. memeber sepermaianan nnt tu... hihihi

kakyong said...

rajinnya aufa..
ramai la yg cop nak buat menantu ni... ;)